Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lihový dům aneb další výplod, co mě neskutečně ****** !

To mám jenom já pocit, že mi snad bude vláda nařizovat, kdy mám chodit na WC, jak se mám starat o své děti a jakou barvu má mít moje ***** ? Lihový dům vypustil další perlu … Stínová mluvčí ČSSD pro lidská práva patrně zdatně sekundovala Zemákovi na oslavách na ruské ambasádě. Jinak snad nelze omluvit zatemnění mozku při rozhovoru, který zveřejnil iDnes.

Rozhovor s paní Marksovou Tominovou byl značně „výživný“ neb na většinu otázek odpovídala stylem: „To já ne, to voni. Tohle nevím. To jsme nezjišťovali. Já nejsem autorkou.“

Proč tam ta paní vůbec leze, když v podstatě ani nic neví? A to jak se jmenujete to víte ??

Napadlo Vás vůbec někdy, že tradiční rodina, ve smyslu spokojenej tatík, mamča a baby je pomalu sci-fi v našich končinách? Není již vzácností, že se rodič ke svému dítku nehlásí (ať už je to otec či matka), že max zaplatí výživné (a i to už je úspěch), ale starat se o dítko? Měsíc nebo tři?

Paní Marksová, jestli snad máte nějaký problém se svým mužem domluvit se, kdo bude pečovat o dítko, neřešte to prosím přes média a debilní návrhy, ale doporučuji si to vyříkat doma večír v obýváku.

Taky doporučuji co nejdříve navrhnout nějakou megalomanskou studii, ve které nějaký odborník na péči o děti, vše pečlivě rozebere a nakonec zjistí, že v sociálním systému ČR, je todle naprostá kravina. Onen odborník si za to jistě naúčtuje hezkých pár korunek. Nějaký speciálně zřízený tým z ministerských řad, tuto studii pečlivě opět zaudituje a dojde k tomu samému závěru a nakonec to ještě zkuste pustit do sněmovny … ono to možná SAMO OMYLEM opět projde.

Také doporučuji v rámci Vašich rodinných příslušníků založit nějakou rychlokvašnou společnost. Živnosťak na poradenské služby máte za hodku vyřízený a pár korunek to rodinných rozpočtů se hnedka přikutálí do kapsičky …

Má snad někdo z ČSSD pocit, že mi snad může nařizovat, či rádoby „doporučovat“ (tím myslím takové to : „Ty, Ty, Ty … buď to bude takhle, nebo nedostaneš ..“ ) jak mám žít, vychovávat své děti, kdy mám chodit na WC?

UŽ SI UVĚDOMTE, ŽE SMĚRNICE NA BARVU HO**A či čehokoliv jiného je totální blbost !!

 

Případným pisálkům a rejpalům v diskuzích, kteří mi budou tvrdit, že je to jen „NÁVRH“ vzkazuji, že pokud je to jen návrh, ať raději dotyční nic nenavrhují, co s jistotou nemůžu říci, aby pak nevypadli stejně tupě, jako výše uvedená dáma.

Autor: Kateřina Gajdošová | pondělí 13.5.2013 15:02 | karma článku: 35,76 | přečteno: 2154x
  • Další články autora

Kateřina Gajdošová

Speciál blog, který si dělá z lidí „dobrý den“, aneb příběh Dany

Jak již někteří z Vás mohli zaznamenat, každý týden se na stránkách Ona Dnes objevuje „SPECIÁLNÍ BLOG“ - příběh Dany aneb moje dcera brala drogy. Velmi těžké téma, rodiče, kteří něčím takovým prošli se svými dětmi, mi dají za pravdu, že se o tom velice těžko mluví. I z toho důvodu – tedy je tak uvedeno, je autorka blogu „Dana“ pouze pseudonym.

12.2.2015 v 16:25 | Karma: 11,05 | Přečteno: 516x | Diskuse| Hyde park

Kateřina Gajdošová

Místo mozku, ze sádry kostku.

Tedy pouze z té jedné třetiny, zbytek pravděpodobně leží nevyužíváno ladem, neb není možné, aby odborářská hvězda plodila takové nesmysly. Soudruh Středula je zřejmě pěkný vykuk nebo pěkný *****(jak to říct jenom slušně),no necháme tam hvězdičky, aneb doplň si sám své oblíbené vulgární slovo.

3.2.2015 v 8:45 | Karma: 34,10 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Jak se (ne)podléhá předsudkům vůči Romům …

V předcházejících dnech proběhl na iDnes článek s titulkem „Největší problém vidí mladí v soužití s Romy, podléhají předsudkům“. Informace z článku vycházely z průzkumu organizace Člověk v tísni, který byl zpracován na základě dotazování z vzorku mladých lidí ve věku 15 – 20 let napříč republikou a různými vrstvami.

4.9.2014 v 8:17 | Karma: 24,66 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Multiculti husa roku

Poslední dobou mám pocit, že všechna sranda už končí a všechny naše slavné zákonodárce, celý úřednický byrokratický aparát a všechny sluníčkově korektní trotly by měl někdo vyfackovat a ukázat jim tu jejich „pravdu“ přímo v praxi. Tak například naší super ženě ochránkyni Šabatové bych z celého srdce přála nějaké multikulturní obohacení v podobě ukamenování. Nejsem hnusná, jsem naštvaná, protože tahle multikulturní husa mě poslední dobou opravdu rozčiluje. S Dientsbierem by si mohli podat ruce a skočit oba dva dohromady do ....., no však vy víte kam, pro mě je žhavou adeptkou na titul multiculti husa roku.

27.8.2014 v 11:16 | Karma: 22,53 | Přečteno: 633x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Šabatová, Dienstbier a spol., běžte se bodnout ..

Jsem neskutečně šťastná, že politici, veřejní ochránci a podobní patolízalové vše konají pro mé neskutečné dobro a blaho. Jdou dokonce tak daleko, že začínají myslet i za mě a přesně vědí, co je pro mě nejlepší a jak dosáhnout mírumilovného multiculti sluníčkového blahobytu na naší planetě. Pokud by snad ztroskotal plán na všeobecný blahobyt na planetě, určitě se jim to podaří minimálně v naší české kotlině.

19.8.2014 v 10:28 | Karma: 42,94 | Přečteno: 3248x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik