Děkujeme za pochopení.
J15i62ř57í 76J16a11n83a59t12a
...82% je i na Kocourkov hodně, ale čemu se divit, když například
"Tři čtvrtiny firem porušují zákon, nezveřejňují výroční zprávu"
J93i53ř90í 80H43a54n55s
Mně se váš článek líbí, protože je ze života v českomoravské kotlině, ráji chytrolínů a podvodníků.
S85y86l88v12a 37Š59p12o74r42k41o17v40á
to by mě zas zajímalo, kde přišli k tomu číslo 82 %. Na internetu nakupuju dost často a nikdy jsem neměla jediný problém. Jestli v těch procnetech "hříšníků" nejsou z velké části normálně fungující e-shopy, které jen nesplńují nějakou byrokratickou hovadinu požadovanou zcela zbytečně českými či unijními nařízeními
Z21d42e59n71a 43K14o97č47í
Já jsem byla s našimi e-shopy vždy spokojená. Měla jsem možná štěstí, ale vždy to bylo rychlé a korektní jednání, bez jakýcholiv problémů. Reklamace vadné sušičky sice trošku trvala déle, protože mi vraceli celou kupní cenu a potřebovaly ty správné papíry od servisu, ale všechny obchody byly OK a žádný prodejce neklamal a nepodváděl.
A16n27n 58D10e98d42k89o59v58á
Ano, reklamace. Pro obchodníky velká neznámá. Na MALL jsem koupila sestře telefon, po týdnu první vada, požadovala jsem vrácení peněz, poslali zpět mobil s tím, že smůla. A takových je tu nejvíc.
R88a15d55o95s63l50a84v 76K80l28a54u59d81a
Tak vy jste požadovala? Takhle doopravdy reklamace nefunguje.
- Počet článků 60
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1619x