Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H73o35n56z90a 81M57a48r65e48k

28. 6. 2013 21:36

Škoda, že nemůžete diskutovat, slečno. To, co tu někteří semelou je fakt velmi výživné a vyloženě si to říká o odpověď!

Však ono se urodilo i jinde a to obvzlášť na jednom nejmenovaném blogu. A i jinde, snad jsem na některé nezapomněl; pokud ano, tak se jim hluboce omlouvám. ;-D

Podle mě je spravné řešení jedno: ať si každý otvírá jak a kdy chce. Ať třeba podává v noci obědy když se mu to vyplatí.. A nějakému Frantíkoj je do toho prd; to je odborník asi tak jako já prezident..!8-o

0 0
možnosti
MN

vite co, zkuste se jit zeptat malych obchodniku, majitelu tech drobnych prodejnicek, jestli jsou z toho take tak vytoceni jako vy. Pro mne ani tak neni zivotnim stylem travit hodiny v hypermarketech za doprovodu podmanive hudby a konzumaci hamburgerovych specialit. Rozhodne mi tech par volnych dnu nebude vadit kdyz tyto kolosy budou mit zavreno! Pamatuji dobu, kdy byly jen male obchudky a skoncili s prodejem v sobotu v poledne a otevirali v pondeli rano .. a svete div se, prezili jsme to! Vite jak pro vas bude prima, kdyz si o svatecnim dni misto obchodaku vyjdete do prirody?...;-D

2 2
možnosti
LM

Absolutně jsi nepochopil podstatu, třeba mě absolutně nejde o to, jestli biude, nebo nebude mít nějaký market otevřeno, nechodím tam. ale o to, aby si o tom rozhodl jako majitel a zaměstnavatel svobodně sám. Do doby kdy bylo nařízeno, že bude otevřeno jen v sobotu od 8-12h se opravdu nechci vracet.

5 0
možnosti
JAZ

Já ty vánoce neslavím, tak mě v tu dobu nebude nikdo nutit být povinně doma - a to mám nehlučné zaměstnání (nikomu nebudu rušit klid). A ze státních svátků bych slavil nanejvýš 17.11 a založení republiky. Velikonoce se mě také netýkají.

0 0
možnosti
LS

Tak jestli lepíte akvária, je jasné, že štědrý večer je na to ten nejlepší čas, ale o tom článek snad není.

0 1
možnosti
LB

Doporučovala bych Vám slečno přečíst si definici českého státního svátku na Wikipedii. Jak jistě sama víte, tento sdělovací a obohacující počin (Wikipedii) vytváří všeobecně inteligence. Nemyslím si že věta: "Státní svátky a ostatní svátky jsou dny pracovního klidu" je vymyšlena v EU nebo že je jakkoli vypovídajícně napadnutelná. Souhlasím s tím dopřát alespoň sedm dní v roce naší republice klid všeobecný a tedy i ten pracovní. Ano pana Libora nikdo nenutí chodit nakupovat, ale budu předpokládat, že jste inteligentní a tudíž Vám zajisté dochází, že někteří by rádi nešli do práce, leč nemohou, někteří by rádi slyšeli ticho, leč nemohou,klid přispívá dle všech možných náboženských, duchovních i exaktně zaměřených náhledů k blahodárné činnosti. Myslím, že následně by i mnozí odpůrci pozitivně reagovali na KLID. Žijeme ve vyspělé společnosti tak oč je nevyspělé trocha kompromisu a sounáležitosti s druhými. Já jsem PRO aby se prostě na pouhých 7dní zavřeli obchody a fungovala jen nezbytně nutná odvětví... jsem za KLID [>-]

0 1
možnosti
RK

Žijeme ve vyspělé společnosti, proto by stát neměl nařizovat kdy má být klid. Mimochodem když už jsme u toho klidu, ten by měl být v rámci možností celodenní. Není možné aby člověk přišel z noční a musel poslouchat z ulice hlasitou hudbu, která ale odpovídá normě pro danou denní dobu.

3 0
možnosti
Foto

mně je celkem jedno, jestli se v sobotu a v neděli prodává, mně vadí, že to zase někomu vadí.

4 0
možnosti
LS

Vy si to slečno nepamatujete, ale opravdu byly doby, kdy maminka nakoupila v sobotu dopoledne i na neděli a v tu potom nefungoval jediný obchod, kromě večerek. Neumíte si představit ten božský klid, kdy se nikdo nikam za nákupem nehnal a v ulicích jste viděla pouze hrající si děti. Z každého druhého okna voněly řízky a vyhrávala rádia. Vím je jiná doba, ale po tom klidu, kdy neděle byla neděle, se mi opravdu stýská. A co hasiči a nádražáci? Ti to měli v neděli královsky zaplacené, takže jsme se předháněli, kdo půjde v neděli nebo ve svátek do služby. U prodavaček v Tescu si královským platem nejsem vůbec jistý, ale neznám ho, takže proti gustu (Vašemu)...

Dalším aspektem je rodina, která ani v neděli není pohromadě. Myslím tím většinový model rodiny, kdy oba rodiče mají s dětmi zájem být.

2 4
možnosti
JA

J88i15ř57í 47A52l83e26x87a

27. 6. 2013 7:52

Já si to opravdu, ale opravdu pamatuji. A přesto se slečnou souhlasím. Moudry, která leví starci prosazují pomocí biče, upleteného v Bruselu, nelze svobodu vyvážit.

6 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik