Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jeníku Marku, dodatečně jsem vrátila mínusky, které jsi si u mě nechal. Abys nebyl škodný.

0 1
možnosti
Foto

Janičko, díky moc, snad budu mít nožnost ti je též vrátit. ;-)

0 0
možnosti
MO

Jednou tu bude velký, ale velký problém s cikánama .....  je to jen otázka času a liknavého  přístupu k řešení současných problémů s nimi.

0 0
možnosti
PH

Já bych zavedl povinnou daň, cikánskou 100,-

1 0
možnosti
Foto

P96e19t71r 85K69r87á33l

9. 7. 2013 16:31

Jako že by platili cikáni stovku jako daň za hlavu, anebo že by jsme my všichni dávali kilo topinkám na údržbu? :D

0 0
možnosti
Foto

P14e83t72r 68K81r21á18l

9. 7. 2013 15:47

Jsem si přečetl článek, na který slečna odkazuje a tam se ta osoba chlubí, že za dva měsíce zaktivizovala dva cikány. Může mi někdo vysvětlit, co to znamená?;-D To jsem se tam totiž nějak nedočetl.;-D

4 0
možnosti
PK

No, to je takový překladatelský oříšek ;-D

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že pouze kritizujete a nenávidíte. Což k vyřešení problému (o kterém zdaleka nemáte kompletní informace) nijak nepřispěje. Spíš možná naopak.

1 5
možnosti
PH

ale státní pokladnu na rozdíl od mnoha instituci či neinstitucí nezatěžuje (asi pouze přispívá) a kdo vyvolává nenávist jsou spíše ty organisace a nedělají to pro něčí krásné oči , ale čistě do své kapsy.

1 0
možnosti
JB

Neco neskutecne nestoudneho je ta Mariposa.

1 0
možnosti
JK

Na úvod svého článku píšete ..já hloupá..

Jsem poslední, kdo by vám tuto úvahu chtěl vyvracet, natož se jakkoli vyjdřovat k myšlenkovým perlám vaší rozkošné hlavinky.

Jen na okraj: připadá mi fantasticky úžasná myšlenka, že by se tady za 15-20 (30..) let našla osoba, romské národnosti, dostatečně vzdělaná a respektovaná, která by získala hlasy voličů a stala se prezidentem. Asi těžko pochopím, v čem vy vidíte problém.

A cíkán v přeneseném slova smyslu už prezidentem je, autorko!

1 1
možnosti
JH

J27o94s53e43f 44H80y27t10l

9. 7. 2013 14:58

Počty jsou to naprosto jednoduché - hypoteticky za 30 let:

počet obyvatel cikánského původu - 5 000 001

počet necikánských obyvatel - 4 999 999

Dva kandidáti na prezidenta - cikán a necikán.

Výsledek nebude o "osobě romské národnosti, dostatečně vzdělané a respektované, která by získala hlasy voličů a stala se prezidentem". Ten bude o tom, že cikán VŽDY zvolí radši zase cikána.

0 0
možnosti
Foto

Karma a přidám rozhovor, který proběhl mezi mnou a mojí žákyní. Jen dodávám, že je autentický, vše je napsané tak, jak se událo:

- Ahoj, kde jsi byla?

- V knihovně, půjčit si nějaké knížky.

- To je bezva že čteš.

Slyším nějaký hlas, kouknu z okna. Pod oknem stojí nějakej cikán a telefonuje. 

- Tady na Čerňáku jich teda je.. - V knihovně byli taky. - Cože, cikáni v knihovně? Oni tam chodí pro knížky nebo co? - Ne, na počítač. Po zřízení průkazky mají zadarmo internet! - To jsou prostě oni! ;-D

3 2
možnosti
JK

Ačkoli jsem nepochopila myšlenku ani pointu - mám průkazku do knihovny a tedy i přístup k jejim pc a netu. Jelikož můžu žasnout nad některými příspěvky v pohodlí domova, nevyužívám tu možnost. 

Nemusíte se, Marku, ostýchat. Není to drahé a rychle vyřízené. Klidně si do knihovny zajděte. Třeba i pro knížky.

0 3
možnosti
PM

P59e42t63r 64M70a60r81e26š

9. 7. 2013 13:41

Dneska mají cenzoři asi dovolenou, nebo je Babiš vypoklonkoval? Již druhý "xenofobní, rasistický a neonacistický" článek, co na tom, že má ta slečna pravda...RvRvRv Takže slečno autorko, jen piště, tahle marxistická politická korektnost o menšinách (Romové, Arabové, Vietnamci, gayové....) musí skončit! Já nechci umřít na toleranci[>-][>-][>-][>-]

2 1
možnosti
JK

Na něco jednou umřít budete muset.

Článek mladé slečny musí zasáhnout každého alespoň průměrně inteligentního člověka. Tolik beznadějné agrese a nenávisti.

Snad se někdy u slečny projeví i myšlenka, pocit, životní priorita,...

0 1
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik