Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...vy mi dáváte...chystal jsem sesmolit něco k soudu se stánkařem, kterému cikáni kradli klobásy...on vytáhl kudlu, pár jich pořezal, jeden to odnesl....původně mu hrozilo 15 let, soud mu vypálil (tuším) 3 nebo 4 roky..velmi poučná však byla reportáž a rozhovory rodin poškozeno...paní cikánová okamžitě pravila že rozhodnutí soudu je RASYZMUS...aby vzápětí pohovořila o tom že.." je to úplně špatně rozsouzený"..a na dotaz reportéra kolik by si představovala trest...zaznělo..."aspoň 30 let".....

...ano pohledy na tyto případy jsou stále více a více v rozporu...a asi to neskončí dobře....v duchcově se vlastně nic nestalo když nikdo neumřel....to by člověk  blil vašnosti....:-(

..jo a za článek karma....ale já nemám téma...:-/

5 0
možnosti
Foto

I42v30o 35C69i90l45i32c79h

25. 3. 2014 21:20

Jen to také vypusťte prosím. Téma je sice podobné, ale konkrétní událost zcela jiná.

0 0
možnosti
LN

..přiznám..že se mi do toho nechce...aspoň ne dnes...jsem z toho otrávenej....

0 0
možnosti
Foto

I54v50o 20C79i88l15i95c16h

25. 3. 2014 21:27

Ne vždy spolu souhlasíme, ale vždy Vás čtu rád. Až (když) se Vám bude chtít, tak budu potěšen.

0 0
možnosti
LN

..díky za upřesnění...uvidíme....

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik