Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Potrat versus život – máme přeci baby boxy

Právo ženy na rozhodnutí versus právo na život. „Potratová pilulka“ opět rozvířila české diskuzní vody a otevřela diskuzi nad právem ženy rozhodnou o tom, zda bude matkou či nikoliv. Naprosto mě fascinuje, že největšími přispívateli v diskuzích jsou muži, „pánové tvorstva“, kteří toho s prominutím povětšinou ví o těhotenství velké houby.

Ponechme prosím stranou diskuzi, od kdy v sobě žena nosí shluk buněk a od kdy už lze tento shluk považovat za živou bytost. Naprosto mě fascinuje, že většina odpůrců potratů (jakýchkoliv) Vám bez mrknutí oka sdělí, že když dotyčná nechce být matkou, že máme přeci v ČR tolik baby boxů, že snad není problémem beztrestně novorozeně odložit.

 

Za prvé bych ráda podotkla, že k početí dítě, jsou vždycky dva – muž i žena. Vina či nevina - příčina je na obou dvou ve stejné míře, ale důsledek už nese pouze a jen žena (někdy s podporou muže, někdy bez ní). Pro Vás, zastánců „baby boxů“ místo potratu mám pár poznámek. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se asi bude dotyčná osoba cítit, když bude 9 měsíců nosit pod srdcem dítě a bude vědět, že po porodu ho odloží? Myslíte si snad, že tímhle zvýšíme porodnost?

 

Příběh první: Ona ho bude 9 měsíců nosit a pak ho pod „tlakem okolí a takzvané dnešní společnosti“ neodloží-neposkytne k adopci, nechá si ho a důsledky? Vidíme to denně – zanedbané, zneužívané děti, zavražděné, mrtvé ….. – budu mít vztah k dítěti, které si nechám pod tlakem okolí? Je mi 18 a jsem matkou a zároveň dítětem – nemám práci, ani společenské uplatnění, partner ode mě v drtivém případě už jen při vyslovení slova „dítě“ odejde. Život, který mám před sebou? Skončím na krku v „lepším případě“ rodičům v tom horším případě státu – sociálce.

 

Příběh druhý: Nosím pod srdcem 9 měsíců dítě. Mé okolí to vidí, mám břicho, cítím, jak se hýbe, každý se mě ptá, jestli se těším. Tvrdošíjně opakuji, že se netěším, že ho odložím-dám k adopci. Mé okolí to nechápe – vždyť je to dítě – „boží dar“. Po porodu ho opravdu poskytnu k adopci – já bych ho nechtěla, nejsem připravena být matkou – vždyť jsem ještě napůl dítě. Mé okolí to nechápe – jsem krkavčí matka, vlastní dítě jsem odložila, jsem vyvrhel společnosti, který si neváží života.

 

Hormonální změny v těle a ostatní „kratochvíle“ těhotenství a následného porodu, poporodní blues a deprese, také nechme stranou ..

 

Jeden můj přítel mi řekl, že obdivuje, co žena – matka zvládne, většina zástupců mužského pohlaví to má nastavené obdobně. Děti se na svět neprosily, přesto jsme schopni je přivést do světa, kde o ně rodiče nestojí – protože byli mladí, protože antikoncepce selhala, protože jsem šla z parku domů a nějaký hajzl mě znásilnil?

 

Velmi Vás tedy pánové prosím, vynechte diskuze, kdy máte téma „pouze z druhé ruky“ – nikdy jste nerodili, ani dítě 9 měsíců nenosili. Mateřskou lásku v podstatě nedovedete pochopit a argumentovat tím, že přeci máme baby boxy – protože máme tyhle super moderní zařízení, tak proto se jednou měsíčně najde dítě v igelitce?

 

Tahle společnost není připravena vidět těhotné ženy a poté je vidět bez dětí a neodsoudit je ..

Autor: Kateřina Gajdošová | pondělí 16.6.2014 8:40 | karma článku: 22,58 | přečteno: 962x
  • Další články autora

Kateřina Gajdošová

Speciál blog, který si dělá z lidí „dobrý den“, aneb příběh Dany

Jak již někteří z Vás mohli zaznamenat, každý týden se na stránkách Ona Dnes objevuje „SPECIÁLNÍ BLOG“ - příběh Dany aneb moje dcera brala drogy. Velmi těžké téma, rodiče, kteří něčím takovým prošli se svými dětmi, mi dají za pravdu, že se o tom velice těžko mluví. I z toho důvodu – tedy je tak uvedeno, je autorka blogu „Dana“ pouze pseudonym.

12.2.2015 v 16:25 | Karma: 11,05 | Přečteno: 516x | Diskuse| Hyde park

Kateřina Gajdošová

Místo mozku, ze sádry kostku.

Tedy pouze z té jedné třetiny, zbytek pravděpodobně leží nevyužíváno ladem, neb není možné, aby odborářská hvězda plodila takové nesmysly. Soudruh Středula je zřejmě pěkný vykuk nebo pěkný *****(jak to říct jenom slušně),no necháme tam hvězdičky, aneb doplň si sám své oblíbené vulgární slovo.

3.2.2015 v 8:45 | Karma: 34,10 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Jak se (ne)podléhá předsudkům vůči Romům …

V předcházejících dnech proběhl na iDnes článek s titulkem „Největší problém vidí mladí v soužití s Romy, podléhají předsudkům“. Informace z článku vycházely z průzkumu organizace Člověk v tísni, který byl zpracován na základě dotazování z vzorku mladých lidí ve věku 15 – 20 let napříč republikou a různými vrstvami.

4.9.2014 v 8:17 | Karma: 24,66 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Multiculti husa roku

Poslední dobou mám pocit, že všechna sranda už končí a všechny naše slavné zákonodárce, celý úřednický byrokratický aparát a všechny sluníčkově korektní trotly by měl někdo vyfackovat a ukázat jim tu jejich „pravdu“ přímo v praxi. Tak například naší super ženě ochránkyni Šabatové bych z celého srdce přála nějaké multikulturní obohacení v podobě ukamenování. Nejsem hnusná, jsem naštvaná, protože tahle multikulturní husa mě poslední dobou opravdu rozčiluje. S Dientsbierem by si mohli podat ruce a skočit oba dva dohromady do ....., no však vy víte kam, pro mě je žhavou adeptkou na titul multiculti husa roku.

27.8.2014 v 11:16 | Karma: 22,53 | Přečteno: 633x | Diskuse| Společnost

Kateřina Gajdošová

Šabatová, Dienstbier a spol., běžte se bodnout ..

Jsem neskutečně šťastná, že politici, veřejní ochránci a podobní patolízalové vše konají pro mé neskutečné dobro a blaho. Jdou dokonce tak daleko, že začínají myslet i za mě a přesně vědí, co je pro mě nejlepší a jak dosáhnout mírumilovného multiculti sluníčkového blahobytu na naší planetě. Pokud by snad ztroskotal plán na všeobecný blahobyt na planetě, určitě se jim to podaří minimálně v naší české kotlině.

19.8.2014 v 10:28 | Karma: 42,94 | Přečteno: 3248x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik