Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gajdošová,Vás je na té Moravě škoda - pojďte k ostatním do Prahy - nebo už jste tu???

1 0
možnosti

a těmi ostatními myslíte koho? :) a já a Pha, co bych tam dělala se svým krátkým zobákem ? ;-)

1 0
možnosti

Kratkym a pěknym zobakem....no ostatní moravaci už su tady,mám ten pocit,pak polovina slováků,rusů,ukrajinců a slušný houf vietnamců - u těch se dá alespoň nakupovat,prostě praha dneška...

1 0
možnosti

No kam bych teda jezdila, jak kdyby jste popsal dnešní Ostravu, stačí jen přidat pár italů z Přívozu :)))

1 0
možnosti

Jo,italové (Ponte Carlo) koupili náš činžák na Letné,honem pryč,to jsem ještě netušil,že koupím drahý byt uprostřed výše jmenované komunity,jsme světoví a já, nostalgický pražák, jen vzpomínám,tak hodně štěstí s tem pertinaxom:-)

1 0
možnosti

Gajdošová,Vás je na té Moravě škoda - pojďte k ostatním do Prahy - nebo už jste tu???"

No jo, žít v té moravské provincii ,je fakt za trest, myslí si blazeovaná pražská arogance.  :-)

0 0
možnosti

Jinak s článkem souhlas, trefně napsáno. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1619x
Nesmím koukat na zprávy, nebo číst noviny, jsem pak věčně naštvaná .... a infarkt před třicítkou ještě opravdu nechci :)

Seznam rubrik